sol i dag trode ja

Då var det  lite  sol  idag när man gick ut  en sväng mn sen vart det  sämre väder  vill ha  vår nu inge mer snö
längtar tills man kan ta på sig klänning och andra skor  i stället för  vinter skor  och vinter kläder  snart är det ju april .
Då ska det vara  vår ute ju eller  HUR!!!!!! tycker  jag  =)  men men det kommer  snart den med  så nu sover min älskling gott i sin säng  och Antonio min sambo ligger och läser en bok  inan  han somnar , imorgon kommer  dom och hömtar  vår  data  för  den ska på lagning  hoppas det inte blir dyr räkning hoppas  den går på garantin får vi hoppas på  =/
i morgon ska jag träffa  en vän till ig som har en son på 9 mån  ska bli kul at träffa dom  och se hur han ser ut  lill killen .
har ju bara sett  han på bild  och kul och se hur  han ragerar på isabelle ( min dotter )  och se hur hon  ragerar  på hennes son !!!!! 

åter kommer om några dagar  / Lena

Kommentera här: