var till ögon läkaren i dag

Då har man vart till ögon läkaren för att  kolla  synen  och det gick bra  ingen fara
för  mig sa hon läkaren  men jag skulle ha koll på mitt  socker  för  det ligger  lite för  hökt .
 men deet är ingen  fara för  det  sjunker  snart hoppas  jag  jag vill komma  ner till 6 i sockret  som är lång tid s
blodsocker  typ tre till  baka  i tiden, sen har jag träffat en tjeje kompis i dag  och  det är typ 6 vecker  kvar tills  hon ska få sitt försat  bebis  så det ska bli kul och se vad hon får  he he he  sen ska  jag till bvc med lilla  tösen i morgon kl 14:30
se vad hon väger  och hur lång hon är  och sen ska hon få sin spruta för hon blir  tre mån den 27 februari  se vad som händer  sen efter  bvc  ska nog hem  och ta det lungt  ha ha ha ha  men det lär det   inte bli hemma  .........


 hej då / Lena

Kommentera här: