ja ha då har man slagit in alla jul klappar nu !!!

Hej  på alla  ja ha  då vart det en vit jul  som alla vill ha  eller ?? Jag tyker det  är  mysigt  med snö  och man kan vara  ute  med barna  och leka . Så var alla jul klappar  klara  sen är det  bara , Vår  väska  kvar  att  packa i
alla  kläder  som vi ska ha  med oss  upp till iskalla  dalarna  min svär mor  skrev till mig på facebook.  Om att  dom  hade 24- inte  mysigt  tycker  ja  sj så har  vi haft  13- i stockholm i fredags, natt så var jag ute  på ön hos min mamma pappa lämna lite  jul kalppar  som min farmor  och syster skulle  få  på julafton .

nu blir det att  göra  middag  GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR  PÅ ALLA



HEJ SVEJS 

LENA
1 Elin:

skriven

Vi ska också åka och fira jul i Dalarna. MEn det är inte mycket kallare där än vad det är här. Dessutom är det mindre snö där :/ lite tråkigt.



Men god jul på dig!

2 jenny - mamma i februari:

skriven

SV; Tack så mycket:) I jul blir det att vara hemma med hela familjen bara och mysa:) jaha okej låter ju mysigt. God jul på dig!

Kommentera här: