igentligen inget att skriva om i dag !!

Halloj !!!  fy fan det  blåser  kalt  ute  i dag . Jag håller  på och springer mällan lägenheten och tvättstugan
och vår dotter  vakna  kl 08:30  idag  och glad  var jag för det , men ja tror  hon tar igen efter alla  tidiga 
upp gångar hon har haft  tidigare  under  ett  prar  vecker sen . Idag vet jag inte  vad  som händer  idag ska  väl gå ut  en promenad  med  lilla  fröken  skulle  var kul och ha  några  vänner  som vill följa med ut ,  och gå en sväng
men  ingen som har  lust med det tror  jag i dag  antingen jobbar dom eller  så  pluggar dom . man skänner  sig lite  bort glömd av vänner   och bekant  men det tror  alla  gör , Någon gång skulle  vara  kul om mobilen ringer och det  är en vän eller  bekant  som ringer  och säger  hej  ska  vi ses . och jag vet att jag har  skrivit  de tidigare 
men jag vill bara  skriva av mig  lite gran  i dag . som ja har sakt tidigare  skulle det var kul att  vara  gravid  igen
men  nu blir det att  vänta  till setember  2010 , Om det ska  bli ett  barn  i maj  nästa  gång  men hoppas jag  har fått  tag på ett  jobb inan nästa  bar  ska  bli till . som jag skrev i min blogg i går så om det  finns  jobb  så måste det  bli inom stockholm  för jag bor i stcholm .



hej då


Lena
1 jenny - mamma i februari:

skriven

sv; jo det är underbart, längtar tills hon kommer till världen! vi har bestämt oss för en emmaljunga vagn, har kollat på massa men jag fasnade för en emmaljunga vagn så det blir den, plus att jag känner att jag vill ha en ny vagn =)

2 Lena:

skriven

oki vad för modell av emmaljunga då ??

om jag får komma med ett råd??? se till att det är luft jul på vagnen och fryra i stället för tre

jul på . vilken vecka är du i nu ??

3 sara:

skriven

JO, men om matte inte vill kolla så får man acceptera det. Vi är två om det ;)

4 sara:

skriven

Hehe ja vi får se vad det blir för kön :D

5 sara:

skriven

Tacktack :)

Ja nu blir det bara massa tjej namn :D

6 jenny - mamma i februari:

skriven

Emmaljunga edge duo combi:)

jag är i vecka 32 nu, snart 33. läskigt hur tiden bara rinner iväg! kram

Kommentera här: