tvättar i dag !!!!!

 Då var det  fredag igen då  så vart det  att  gå upp vid 06:10  för  man skulle tvätta i dag vid 07:00  i dag  och nu ligger  allt  i torktumlaren  och blir  tort  av värmen  så när kl är  09:00 så är det  klart  jag har ju fram till kl 10:00 på att  tvätta  klart  eller torka  klart  alla  kläder  som vi har  där nere  i tvättstugan . Sen i dag åker  vi upp till dalarna  och upp till svärmor   och hälsar på  och  sen får  bi barn fritt  i morgong  så jag och min sambo kan göra något  kul i hopp utan vår lilla  tös   som vi inte har kunat på flera månder  bara  umgås  ha  kul  och trevligt   som att  kuna ta en kopp kaffe  på något  cafe i mora  =)  så. hoppas allt  blir  bra   nu  har jag en dotter  som inte  vill sova för hon är  så trött av sig hon har  vart  vaken sen  05:15  i dag  hoppas hon fattar   man ska  sova   snart  så hon   är pigg  senare  i dag  jag ska  packa  ner lite  kläder  till oss  alla  tre, 
snart  sover hon  det  vart tyst   från sov rumet  nu  =)  skönt  tycker  jag för hon har vart  grinig  på morgon  får  se  nu  vad jag får  för  barn vagen  som är till salu  ska lägga ut  bilder  på den på familjeliv .se  på köpa sälja  hoppas det  är någon som vill köppa den  för  2000 kr  vi gav ju 3000 kr   och den har  vi använt  fram till augusti 09  till henne !!!!!  .

mvh / lena

Kommentera här: