Då var man hemma efter en resa upp till dalarna

Då har  vi vart i dalarn  och hälsat  på  svär mor  och svär far  och min sambos bror 
det  var trevligt  det ju  sen var  min sabos bror s flickvän med upp  och så  det  var trevligt 
vi var  in till mora i lördags på för middagen  och gick runt lite  gran och hitta  lite  saker till lägenheten 
och lite till lill fian  men som var  med farmor  och farfar  medans vi var lite  barn lediga  och jag skulle kolla  om det  fanns en spel mobil  att  sätta över  sängen  men det  gick inte  för  affären hade stängt för  dagen (fan säger  jag om det )  var för  jag ska  ha tag på en sån är att  våran kära lilla  dotter har  ryckt  sönder den som satt  över  sängen  hemma  i lägenheten  så i morgon hoppas jag på att hitta  någon sån i stan  och ska till kungängen och kolla  på barn vagen som finns där  det  är en briovagn  som ska säljas för 1500  kr  det  är  bra pris för  den tycker  jag  ha ha haha

kommer  mer  i morgon om  jag har  köpt den eller  ej   och lite  mer  saker  


kram och hej  så länge

LENA

Kommentera här: